the legend of 1900

the legend of 1900
مهدی (کیا) . مدرسه: زنده یاد (محمد) کردی . هفتم 1 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان the legend of 1900 و آدرس www7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرا رازیست اندر دل...

                                          دلم تا عشقباز آمد دراو جز غم نمی بینم

دلی بی غم کجا جویم که درعالم نمی بینم

                                             دمی با همدمی خرم ز جانم بر نمی آید

دمم با جان برآید چون که یک همدم نمی بینم

                                             مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده

ولیکن با که گویم باز چون محـــــــرم نمی بینم

                                              قناعت می کنم با درد چون درمان نمی یابم

تحمل می کنم با زخم چون مرهـــــــم نمی بینم

                                             خوشا و خرما آن دل که هست از عشق بیگانه 

که من تا آشــــــــــنا گشـــــــتم دل خرم نمی بینم

                                              نم چشم آبروی من ببرد از بس که می گریم

  چرا گریم کـــــــز آن حاصل برون از نم نمی بینم

                                        کنون دم درکش ای "سعدی" که کار از دست بیرون شد

به امــــــــید دمی با دوســـــت وان دم هم نمی بینم

" سعدی"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:مرا,زیست,اندردل,اندر دل,اندر,دل, ] [ 14:29 ] [ m.kia ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. (البته وبلاگ خودتونه)
آرشيو مطالب
دی 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 3233
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1